Національна компанія «ОБОЛОНЬ» виграла процес у слуханні проти «Карлсберг Україна» й відстояла власні права на використання, стилістичне оформлення етикеток й дизайн пляшок пива «Оболонь Київське».
Днями Антимонопольний комітет України (АМКУ), що забезпечує державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності, відхилив претензії до компанії «ОБОЛОНЬ» у резонансній справі, тим самим визнавши її дії правомірними й ухвалив рішення на користь «ОБОЛОНІ".
Справа була відкрита за заявою «Карлсберг Україна». Заявник вважав, що «ОБОЛОНЬ» під час випуску пива «Київське» неправомірно використовує зовнішнє оформлення пляшки, через що продукція має схожі позначення з оформленням упаковки пива «Львівське 1715».
В ході розгляду справи, комітет проаналізував надані сторонами матеріали й додатково провів низку незалежних соціальних опитувань та досліджень дизайну пляшок «Оболонь Київське» та «Львівське 1715» й постановив, що докази, які є у справі, не можуть свідчити про недобросовісну конкуренцію компанії «ОБОЛОНЬ» щодо «Карлсберг Україна», тож на засіданні 7 липня АМКУ ухвалив рішення закрити провадження у відповідній справі на користь ПрАТ «ОБОЛОНЬ».
«Компанія «ОБОЛОНЬ» здійснює свою діяльність на ринку України понад 40 років. Товарний портфель компанії налічує 40 незалежних брендів, продукція експортується до 70 країн світу. Для компанії, скарга від «Карлсберг Україна» стала несподіванкою, а позитивне завершення процесу на користь «ОБОЛОНІ", лише питанням часу, адже справа «ОБОЛОНІ" протягом чотирьох десятиліть говорить сама за себе — національний виробник, який завжди діє в правилах та нормах законодавства України», — зазначили у компанії.