Окрім смакових переваг, «Живчик» завжди був новатором і використовував передові технології не тільки у рецептурі, а й у просуванні та презентації бренду на ринку. Тож у 2021 році торгова марка презентує оновлений дизайн, розроблений спільно з креативною агенцією «Serviceplan».
В рамках редизайн кампанії спільно з бюро Beehiveor, бренд «Живчик» провів інноваційне нейромаркетингове дослідження, в рамках якого було проведено ряд тестувань для аналізу точкової та загальної реакції споживачів та їхньої поведінки при візуальній взаємодії з новими дизайнами етикеток. На основі даних, отриманих за допомогою айтрекінгу, електроенцефалографії та проєктивного опитування, було обрано дизайн упаковки нового «Живчика».
Тож зустрічаймо оновлений «Живчик» — сучасний, яскравий, впевнений, сміливий та самобутній, з оновленою айдентикою — логотипом та бренд-блоком, в якому закладено важливі елементи — кольори та написи.
Ключовими бренд-кольорами стали такі:
Оновлений логотип став помітно більшим і розміщується на фігурній плашці у формі стилізованого об'ємного листка яблуні - символу натуральності та росту. Напис назви виходить за межі листочка, що символізує «вихід за рамки» та динаміку, а бренд-герої в новому дизайні стали енергійними, емоційними та сучасними.
В основі дизайну лежить ідея важливості сім'ї, необхідності спілкування батьків з дітьми, прояву турботи та батьківської любові. Адже ідеологія бренду — це сімейні цінності, дружба, спорт, відпочинок та веселий час, проведений разом з найближчими людьми.
Уже понад 20 років «Живчик» є кращим другом мільйонів родин та продовжує дарувати дітям і батькам щасливі моменти з користю для родини!