Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

ТМ «Живчик» постійно розвивається і тішить своїх прихильників новими смаками та запусками. У 2021 бренд продовжує стратегію розширення присутності на ринку та асортиментного розвитку. Новий різновид напою — «Живчик зі смаком яблука та лісових ягід», який уже встиг себе успішно зарекомендувати у минулому сезоні, відтепер розширює свою дистрибуцію.

З квітня 2021 року «Живчик зі смаком яблука та лісових ягід» представлено у національній мережі супермаркетів АТБ у пляшках ПЕТ 2л. Такий формат є сімейним і найбільш зручним для великих родин, щоб кожен міг поласувати улюбленим напоєм та отримати заряд енергії, користі та важливих для організму вітамінів та мікроелементів.

Директор з маркетингу Василь Шилов: «Новий оригінальний смак ягідної композиції чорниці, малини й ожини дарує яскраві відчуття і заряджає на літо. Як і всі напої ТМ „Живчик“, новинка містить натуральний яблучний сік та екстракт ехінацеї, а збагачена вітаміном C формула сприяє зміцненню імунітету та додає енергіi».

«Живчик» — це інноваційний бренд, унікальний продукт, що не має аналогів на ринку напоїв. З моменту свого виходу на ринок у 1999 році «Живчик» одразу завоював серця споживачів, приваблюючи своїм неповторним смаком та користю натуральних інгредієнтів. Ідеологія бренду також знайшла відгук у душі українців, адже «Живчик» — це не просто напій, це сімейні цінності, дружба, спорт, відпочинок та веселий час разом. «Живчик» — це синонім здоров’я, сили, розвитку, творчості, пізнання та активного способу життя. Уже понад 20 років бренд є кращим другом мільйонів родин з усієї України, і продовжує надихати дітлахів та їхніх батьків на нові відкриття і звершення.

39474.png