Компанія «Оболонь» здійснює повне оновлення свого флагманського бренду, втілюючи найсучасніші світові тенденції у дизайні та рекламних комунікаціях. Лаконічний стиль, увага до деталей та стримана елегантність у кожному елементі - від оновленого логотипу до традиційних написів на етикетці. Легкість, впізнаваність, преміальність — це нова «Оболонь».
Бренд оновлює продуктову лінійку та змінює дизайн, щоб упевнено почуватися серед різноманіття європейських марок. Рік тому на ринок вивели кардинально новий сорт пива — «Obolon Premium Extra Brew», що став одним із улюблених для українців. Тепер прийшов час оновлення «Оболонь Світле» — найбільш популярного пива в асортименті компанії.
Василь Шилов, директор з маркетингу ПрАТ «Оболонь»: «2020 рік — це новий етап у розвитку бренду „Оболонь“. Ми цілком по-новому підійшли до рекламної комунікації. Зокрема, при розробці ідеї ставили задачу створити не класичну рекламну історію про пиво, а показати процес народження продукту як феєричну магічну дію у стилі музичного кліпу. Новий підхід, новий дизайн — нова „Оболонь“. Адже це бренд, який надихає йти вперед і розвиватися. Протягом майже 40 років наше пиво задає тон на українському ринку. Ми змінюємося, щоб іти в ногу із світовими трендами, але при цьому зберігаємо національну ідентичність і наші особливі традиції. Сьогодні „Оболонь“ -це сучасна міжнародна марка, відома у різних країнах світу, і ми по праву нею пишаємося».
Ребрендинг ТМ «Оболонь» здійснений спільно з провідними українськими агенціями. Як 100% національна компанія, яку знають у світі і яка є лідером з експорту пива в Україні, для співпраці ми свідомо обираємо топові українські агенції, які креативно втілюють іноземний досвід та мають успішні міжнародні кейси. Дизайн розроблено спільно з «Reynolds and Reyner», у портфелі яких майже 150 вдалих проектів для ринків різних країн, відтак вони чітко розуміють, що потрібно для успіху на глобальній арені. Телевізійний ролик створено агенцією «Кінограф», неодноразовим володарем багатьох премій в галузі маркетингу, комунікації та креативної майстерності. Так у співпраці з найкращими розвивається сучасний європейський бренд пива «Оболонь», що гідно представляє нашу країну на світовому ринку.
Пиво «Оболонь Світле» у новому дизайні вже з’явилося на полицях магазинів, а ТБ-ролик транслюється на провідних національних каналах.