Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

2020 рік приніс із собою події, що змінили життя всієї планети. Зараз у пріоритеті кожної людини — здоров’я. Як ніколи актуальними стали здоровий спосіб життя, правильне харчування, активний рух та зміцнення імунітету. Саме такі цінності несе у собі «Живчик» — безалкогольний напій із корисними складовими, що є улюбленим для мільйонів українців вже понад 20 років. Відповідаючи на виклики сьогодення, «Живчик» запустив у продаж лімітовану партію з новим дизайном, щоб привернути увагу споживачів до користі інгредієнтів і безпеки продукту.

У рамках лімітованої партії змінено дизайн етикетки для напоїв «Живчик з соком яблука» (газована та негазована версія) у ПЕТ пляшках об'ємом 0,5 л, 1 л та 2 л. У цьому дизайні для логотипу бренду використано «Знак якості" - яскраве червоне обрамлення, яке помітно здалеку, зроблено акцент на користі та вітамінах. Адже «Живчик» — це не просто смачний напій. У його складі високий вміст яблучного соку (10%), який насичує організм вітамінами С, Е та мікроелементами заліза, а також екстракт ехінацеї, що сприяє зміцненню імунітету.

35350.jpg

Лімітований дизайн підкреслює атрибути корисності і натуральності, а яскраве оформлення неодмінно приверне увагу як постійної аудиторії бренду, так і нових споживачів. Пляшки із новою етикеткою вже доступні у продажу.

У середині травня стартувала нова рекламна кампанія «Живчика» з фокусом на користь і здоров’я на провідних телеканалах України.