Корпорація «Оболонь» випустила нову серію молодіжних слабоалкогольних напоїв під торговою маркою «Rio». Преміальна лінійка об'єднала три смаки: «Піна Колада», «Маргарита», «Мохіто».
Нові напої з 7% вмістом алкоголю мають смак, максимально подібний до оригінальних барних коктейлів. Усі коктейлі з лінійки «Rio» виготовляються з натуральних компонентів.
Для серії коктейлів «Rio» корпорація «Оболонь» вперше використала новий інноваційний тип етикетки — «sleeve», яка повністю облягає пляшку по всій висоті, повторюючи її контури. Дизайн нової sleeve-етикетки витриманий в яскравій та водночас стриманій кольоровій гамі з використанням витонченої графіки. Завдяки стильному оформленню продукт привертає увагу споживачів та є помітним на полицях магазинів. Окрім цього, нова технологія етикетирування «sleeve» захищає тару від пошкоджень та проникнення сонячних променів.
Напої випускаються в сучасній та стильній коктейльній склопляшці 0,33л. Рекомендована ціна напою в роздрібній торгівлі складає 9 грн.
Ігор РЕКЕДА, бренд-менеджер категорії АТ «Оболонь»: «Вихід даного продукту на український ринок свідчить про зростання його популярності серед споживачів. Лінійка напоїв включає в себе коктейлі, що входять до рейтингу найпопулярніших коктейлів світу. Відображаючи атмосферу і динаміку міського життя, напої серії „Rio“ чудово тонізують та освіжають».