Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Корпорація «Оболонь» випустила нову серію молодіжних слабоалкогольних напоїв під торговою маркою «Rio». Преміальна лінійка об'єднала три смаки: «Піна Колада», «Маргарита», «Мохіто».

Нові напої з 7% вмістом алкоголю мають смак, максимально подібний до оригінальних барних коктейлів. Усі коктейлі з лінійки «Rio» виготовляються з натуральних компонентів.

Для серії коктейлів «Rio» корпорація «Оболонь» вперше використала новий інноваційний тип етикетки — «sleeve», яка повністю облягає пляшку по всій висоті, повторюючи її контури. Дизайн нової sleeve-етикетки витриманий в яскравій та водночас стриманій кольоровій гамі з використанням витонченої графіки. Завдяки стильному оформленню продукт привертає увагу споживачів та є помітним на полицях магазинів. Окрім цього, нова технологія етикетирування «sleeve» захищає тару від пошкоджень та проникнення сонячних променів.

Напої випускаються в сучасній та стильній коктейльній склопляшці 0,33л. Рекомендована ціна напою в роздрібній торгівлі складає 9 грн.

Ігор РЕКЕДА, бренд-менеджер категорії АТ «Оболонь»: «Вихід даного продукту на український ринок свідчить про зростання його популярності серед споживачів. Лінійка напоїв включає в себе коктейлі, що входять до рейтингу найпопулярніших коктейлів світу. Відображаючи атмосферу і динаміку міського життя, напої серії „Rio“ чудово тонізують та освіжають».