Початок осені для компанії «Оболонь» ознаменувався виходом на ринок двох новинок. Тепер шанувальники екзотичних напоїв зможуть відчути освіжаючу прохолоду слабоалкогольного «Ріо-де-мохіто», безалкогольний аналог якого побачив світ у червні цього року.
Нові напої, з вмістом алкоголю 7%, прекрасно освіжають, відновлюють сили, а головне — дуже смачні та не містять консервантів. Смакова лінійка слабоалкогольних «Ріо-де-мохіто» складається з двох класичних поєднань: лайм та полуниця.
«Ріо-де-мохіто Лайм» — легкий, збалансований напій, що поєднує в собі кисло-солодкий смак лайму, свіжість крижаної м’яти та м’якість рому. Така суміш робить напій максимально подібним до оригінального кубинського коктейлю.
«Ріо-де-мохіто Полуниця» — своєрідне поєднання стиглої ароматної полуниці і класичного мохіто для любителів екзотичного смаку. Він відрізняється солодкувато-терпким ароматом, насиченим ягідним присмаком, що дарує задоволення з кожним ковтком.
Новинка представлена в алюмінієвих банках об'ємом 0,5 л, рекомендована роздрібна ціна складає близько 10 грн. 70 коп.
Валерій ПОЛУШКО, начальник відділу маркетингу ринку напоїв: «Виводячи на ринок даний продукт, ми, в першу чергу, орієнтувалися на вподобання споживачів, тому відібрали найбільш популярні смаки для нового напою. Окрім класичного смаку (лайм і м’ята), ми вивели на ринок полуничний «Ріо-де-мохіто», що особливо сподобався споживачам під час попереднього тестування."