У грудні в продаж надійшов новий негазований напій з лінійки ТМ «Живчик» зі смаком вишні. Новий продукт став продовженням серії негазованих безалкогольних напоїв з корисними властивостями, які виробляє корпорація «Оболонь».
«Живчик зі смаком вишні негазований» спеціально створений для тих, кому смакують негазовані напої. В основу нового напою лягли смачні та корисні інгредієнти — вишневий сік та екстракт шипшини. Вишневий сік містить необхідні мікроелементи, вітаміни та антиоксиданти, які зміцніють імунітет. Новий «Живчик» тонізує після фізичних навантажень, втамовує спрагу, покращує апетит. Багата на вітамін С шипшина у складі напою сприяє підвищенню тонусу та зміцненню життєвих сил організму. Концентрат чорної моркви, який містить «Живчик зі смаком вишні негазовний», багатий на антоцианіни, які захищають клітини людського організму від руйнування та мають протизапальну дію. «Живчик зі смаком вишні" представлений в непрозорій ПЕТ-пляшці насиченого вишневого кольору об'ємом 0,5 л, 1 л та 2 л. Рекомендована ціна 1 л. ПЕТ 6,29 грн.
Валерій Полушко, начальник відділу маркетингу ринку напоїв корпорації «Оболонь»: «Нам вдалося створити напій, який має цілу низку переваг. «Живчик зі смаком вишні негазований» — це вдале поєднання смаку стиглої соковитої вишні, натуральних і корисних інгредієнтів, а відсутність в ньому вуглекислоти робить напій придатним до вживання дітьми молодшого віку».