Позиції на ринку

„Оболонь” є єдиною українською пивоварною корпорацією, що входить до 30 найбільших пивоварних концернів світу. Самостійно проклавши шлях на західні ринки, „Оболонь” першою у колишньому СРСР почала експортувати пиво за кордон. Сьогодні близько 75% пивного експорту нашої держави припадає на „Оболонь”. Понад 40 країн світу на 5-ти континентах знають неповторний смак українських традицій, відтворених пивоварами «Оболоні».

Експортна програма компанії направлена, в першу чергу, на розвиток співпраці з міжнародними дистриб’юторами. Як результат, ми посилюємо наші позицій у стратегічно важливих регіонах. Крім того, експортуючи смачні та якісні напої, ми зміцнюємо імідж України як стабільного та надійного партнера.

У 2011 році корпорація розпочала експортувати свою продукцію у Чилі та Словаччину, а також на ринки країн Азії. У 2012 році „Оболонь” налагодила постачання продукції до Японії, Сінгапуру, В’єтнаму, ОАЕ, Туреччини та Нової Зеландії. Досить потужними ринками збуту для продукції ПАТ „Оболонь” є Росія та Білорусь. У Росії продукція ПАТ „Оболонь” займає близько 2% ринку. У Білорусі частка „Оболоні” на пивному ринку становить близько 5%.

 
/flash/ribbon.swf?urlVAL=/flash/ribbon/ribbon_ukr.xml&varLANG=ukr
ЧИ Є ВАМ 18 РОКІВ?
ТакНі
ВИБАЧТЕ,
ВХІД НА САЙТ
ЗАБОРОНЕНО