Позиції на ринку

Корпорація «Оболонь» є найбільшим національним виробником пива в Україні зі стовідсотковим українським капіталом. "Оболонь" входить до трійки лідерів пивного ринку, де представлена шістьома пивним брендами в усіх цінових категоріях. За підсумками 2012 року частка корпорації у виробництві пива склала 29,8%.

Окрім міцних позицій на пивному ринку, корпорація «Оболонь» активно зміцнює свої позиції і на ринку безалкогольних напоїв. Корпорація посідає впевнене друге місце, займаючи за підсумками 2012 року частку у 15,8%. Головний безалкогольний бренд корпорації «Живчик» є найулюбленішим сімейним напоєм українців. На ринку слабоалкогольних напоїв корпорація «Оболонь» також посідає впевнене друге місце. Частка ринку за результатами 2012 року становить 28,2%. На ринку мінеральної води корпорація «Оболонь», маючи у портфелі два флагманські бренди - "Оболонська" і "Прозора" - входить до першої п’ятірки виробників із часткою ринку 4,3%.
 

 
/flash/ribbon.swf?urlVAL=/flash/ribbon/ribbon_ukr.xml&varLANG=ukr
ЧИ Є ВАМ 18 РОКІВ?
ТакНі
ВИБАЧТЕ,
ВХІД НА САЙТ
ЗАБОРОНЕНО