Історія

Історія корпорації бере початок у 1974 році, коли почався намив майданчика для будівництва броварні. Відкриття виробництва було приурочене до Олімпійських ігор 1980 року.

В якості експертів залучили чеських фахівців – всесвітньо відомих майстрів пивоваріння. Саме вони й визначили місце будівництва нової пивоварні. Вибір місця для будівництва визначався головним фактором – наявністю великих запасів м’якої та кришталево чистої води. Сьогодні вода з глибин юрського горизонту (290 м) забезпечує високу якість нашої продукції.

Невдовзі підприємство дало поштовх до формування найбільшої в Україні корпорації з випуску пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, мінеральної води.

Свою назву завод отримав не відразу – лише у 1986 році – і завдячує нею однойменному району міста Києва. Слово «Оболонь» походить з часів Київської Русі – так  називалися низькі прирічні луки.

 Побудована за чеським проектом, пивоварня варила пиво, яке швидко набуло широкої популярності. У 1989 році «Оболонь» першою серед радянських підприємств розпочала експортні поставки хмільного напою до країн Європи та США. Пиво під торговою маркою «Оболонь» у всьому світі  почали сприймати як традиційно українське пиво.

Через чверть століття „Оболонь” перетворилася на знаний у світі бренд. Сьогодні люди на п’яти континентах асоціюють „Оболонь” з українським пивом №1.

Віхи історії

1980

Відбувається офіційне відкриття Київського пивзаводу №3, що було приурочено до 22 Олімпійських ігор, та випуск першої партії пива. На підприємстві вводиться у дію цех розливу безалкогольної продукції.

1982

Випускає свою першу продукцію новий цех розливу мінеральної води.

1986

На базі Київського пивзаводу №3 створено пивобезалкогольне об'єднання «Оболонь», до якого ввійшли також Київський пивзавод №1, Київський пивзавод №2 та Фастівський пивзавод.

1989

Із п'яти кандидатур, що висувались на посаду генерального директора пивобезалкогольного об'єднання «Оболонь», колектив обирає Олександра Слободяна.

Починається експортна діяльність підприємства, і вперше «Жигулівське пиво/ Zhiguli Beer» виробництва «Оболоні» надходить до споживачів Великобританії та отримує високу оцінку.

1990

Колектив за ініціативи генерального директора Олександра Слободяна бере підприємство в оренду з правом викупу.

1992

«Оболонь» отримує приватизаційне свідоцтво Фонду Держмайна України №1 і тим самим входить в історію як перше приватне підприємство незалежної України.

1993

Приватизоване підприємство отримує юридичний статус закритого акціонерного товариства.

1994

Із випуском легендарного слабоалкогольного напою «Джин Тонік» компанія започаткувала ринок слабоалкогольних напоїв не тільки в Україні, але й у Східній Європі.

1996

ЗАТ «Оболонь» стає співвласником ВАТ «Севастопольський пивобезалкогольний завод» та ЗАТ «Бершадський пивокомбінат».

1997

Вперше в Україні налагоджується випуск пива у жерстяних банках.

ЗАТ «Оболонь» стає співвласником ВАТ «Охтирський пивоварний завод».

Компанія вперше в Україні отримує кредит у $ 40 млн. від ЄБРР без гарантій уряду. Кошти направлено на фінансування стратегічних програм.

1998

Вперше в галузі ЗАТ «Оболонь» отримує міжнародний сертифікат на систему управління якістю ISO-9001 версії 1994 року, що засвідчує високий рівень усіх процесів та здатності українського підприємства випускати продукцію світового рівня.

В смт. Чемерівці Хмельницької області створюється науково-виробнича асоціація «Нива Оболонь», що відтепер займається селекційною роботою, виведенням, випробовуванням, промисловим розмноженням насіння перспективних сортів ячменю та забезпечує ЗАТ «Оболонь» сировиною високої якості.

1999

Виходить на ринок і відразу ж завойовує прихильність широкого кола споживачів безалкогольний напій «Живчик», що виготовляється з виключно натуральної сировини. Згодом інші виробники, наслідуючи приклад, починають освоювати технології випуску соковмісних корисних напоїв.

2000

Налагоджується випуск нових видів продукції: пива «2000», безалкогольних напоїв «Кола Нова», «Оболонь Оранж АСЕ».

2001

ЗАТ «Оболонь» підтверджує високу організацію системи управління якістю і вперше в Україні отримує сертифікат згідно стандарту ISO-9001 версії 2000 року.

Починається випуск безалкогольного напою «Живчик Унік», який замість цукру містить не менш солодку фруктозу.

2002

З метою зменшення навантаження на навколишнє природне середовище в Олександрії на Кіровоградщині запущена установка з переробки пластмасових пляшок потужністю 500 кг на годину.

2003

Бренд «Оболонь» визнано «Золотою торговою маркою».

2004

Запущено найбільшу лінію розливу пива в Європі потужністю 110 тис. пляшок на годину. Комплектацію та монтажні роботи виконані відомою німецькою компанією KHS. Із запуском нової лінії розливу завод «Оболонь» увійшов до трійки найпотужніших пивоварних заводів Європи.

Введений в дію новий варильний порядок, поставку обладнання та монтажні роботи для якого здійснював концерн «Ziemann». У реалізацію цього масштабного проекту компанія вклала $18 млн. Нова варниця укомплектована трьома заторними чанами, сусловарильним чаном, вірпулом та найбільшим в Україні фільтраційним чаном, діаметр якого сягає 11,5м.

ТМ «Живчик» відзначила свій перший ювілей - 5 років. Улюблений дітьми напій зібрав 9 тисяч глядачів у столичному Палаці спорту на грандіозний фінал акції «Живчик Старти».

На ринок виведено новий молодіжний бренд – «hike premium». В рамках стратегії бренду вперше застосовано новітній підхід – випуск пива «hike premium» лімітованими партіями.

2005

Президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян очолив рейтинг «ТОП-100. Кращі топ-менеджери України», який складає авторитетне ділове видання «Інвестгазета».

ЗАТ «Оболонь» перемогло у Всеукраїнському конкурсі на звання «Кращий роботодавець року» в групі підприємств з чисельністю працівників від 1001 до 5000 осіб.

Виведено ринок нову торгову марку «Десант» - світле непастеризоване пиво для справжніх чоловіків.

Розпочато випуск питної води «Прозора. Вершина якості».

ДП ЗАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» відзначила столітній ювілей.

2007

Компанія «Оболонь» визнана одним із кращих платників податків міста Києва.

Футболіст Андрій Шевченко та компанія «Оболонь» ініціюють проведення благодійного футбольного матчу під девізом «Подаруйте своє серце дітям». Зібрані кошти направлені на будівництво «Дитячої лікарні майбутнього» та благодійні проекти фонду Андрія Шевченка.

На головному заводі корпорації встановлено новий варильний порядок, запущено лінії розливу в ПЕТ продуктивністю 39 тис. пл./год., у склопляшки потужністю 50 тис. пл./год., в алюмінієві банки ємністю 0,5, 0,33 і 0,25 л потужністю 60 тис. банок/год.

2008

ЗАТ «Оболонь» першим серед підприємств харчової промисловості сертифікувало чотири системи управління одразу. Під час аудиту, який здійснювали представники німецької фірми «DEKRA-ITS», компанія «Оболонь» підтвердила відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2001 (Системи управління якістю), ДСТУ ISO 22 000:2007 (Системи управління безпечністю харчових продуктів), ДСТУ ISO 14 001:2006 (Системи екологічного керування), ДСТУ-П OHSAS 18 001:2006 (Системи управління безпекою та гігієною праці).

Відбулося значне розширення кегової лінії з 400 кег/год. до 1000 кег/год.

Компанія виводить на ринок два нових бренди – перше українське преміальне пиво «Magnat» та безалкогольний напій «Frest».

На головному заводі у Києві запущено установку з переробки відходів пивоваріння - сирої пивної дробини. Після сушки та грануляції пивна дробина використовується як високоякісний корм для потреб сільського господарства.

В Олександрії впроваджено перше в Україні виробництво пакувальної стрічки на основі переробки пластмасових пляшок.

2009

Відбулося урочисте відкриття солодового заводу в смт. Чемерівці Хмельницької області, який є одним із найсучасніших у Європі. Інвестиції у проет склали $ 100 млн. Потужність підприємства складає 120 тис. тонн солоду на рік.

На ДП «Пивоварня Зіберта» у м. Фастові після масштабної модернізації запущено сучасні варниці та лінії розливу пива.

Портфель брендів компанії поповнився новою торговою маркою «Zibert». Лінійка складається з трьох сортів – «Зіберт Світле», «Зіберт Баварське», «Зіберт Біле».

«Оболонь» вийшла на ринок енергетичних напоїв із новим брендом «Джетт», який має три різні смаки – граната, вишні та тонік-лимона.

2010

На потужностях броварні «Брестське пиво» у Білорусі розпочалося ліцензійне виробництво пива ТМ «Десант».

У травні корпорація відзначила свій 30-річний ювілей. Під час святкування відбулося встановлення нового рекорду України: найчисельніший пивний тост проголосили одразу 2123 працівника корпорації. Також спеціально до визначної дати випущено обмежену партію пива «Оболонь Ювілейне».

Лінійка ТМ «Живчик» розширена новим напоєм - «Живчик з соком яблука негазований».

В асортименті ТМ «Beermix» з’явилася нова позиція - пивний коктейль із смаком грейпфрута «Beermix Grapefruit».

Пивовари «Оболоні» відновили знайомий усім із радянських часів рецепт пива «Жигулівське». Основною рисою напою є відсутність пастеризації, що зумовлює короткий термін зберігання – 30 діб.

«Оболонь» зайняла перше місце серед кращих роботодавців, які впроваджують принципи справедливої гендерної політики.

2011

На початку року компанія „Оболонь” згідно з дослідженням “Найбільш шановані роботодавці України 2010”, організованим Reputation Capital та HeadHunter, посіла п'яте місце серед українських компаній із найкращою репутацією як роботодавця.

Компанія «Оболонь» змінює форму власності, ставши публічним акціонерним товариством.

Корпорація стає п'ятою у рейтингу кращих соціально відповідальних компаній України, опублікованому у квітні 2011 року в спеціалізованому журналі «ГVардія».

Оболонські пивовари втричі скорочують термін придатності пива “Оболонь Світле”.

Molson Coors Brewing Company та корпорація «Оболонь» оголошують про комерційну співпрацю в Україні. Так, на український ринок виходить легендарне пиво Carling.

“Оболонь” виходить на ринок кулерної води: розпочато налив нової питної води “Аквабаланс”.

Корпорація «Оболонь» за участю Європейського Союзу та Міжнародного бюро праці впроваджує ґендерний план – дії щодо забезпечення рівних можливостей для працівників обох статей.

В рамках проекту «Відривайся нереально – споживай відповідально!» команда експертів створила перший в Україні журнал коміксів про відповідальне споживання пива.

“Оболонь” виводить на ринок нові преміальні сорти пива – “Ячмінний колос”, “Слава країни” і “Оболонь Exclusive”, розпочинає випуск безалкогольного соковмісного напою “Живчик Вишня” та оновлює смак і дизайн таких пивних брендів, як “hike” та “Оболонь Преміум”.

Корпорація «Оболонь» посідає 28 місце у світі за обсягами виробництва пива за підсумками 2010 року.

"Оболонь" здійснює перші експортні поставки пива до Китаю.

Компанія «Оболонь» і Сім'я ресторанів «Козирна карта» оголошує про співпрацю. В рамках домовленостей пивні бренди корпорації представлені в понад 70 ресторанах Києва та інших міст України.

Бренд Zibert отримав визнання на щорічному конкурсі Effie Awards Ukraine 2011, що оцінює ефективність маркетингових комунікацій.

Корпорація “Оболонь” перемогла у номінації “Охорона навколишнього середовища” на конкурсі бізнес-кейсів, організованим Центром розвитку КСВ.
 

2012

“Оболонь” випускає негазований напій з лінійки ТМ “Живчик” зі смаком вишні, до складу якого входять смачні та корисні інгредієнти – вишневий сік та екстракт шипшини.

Корпорація “Оболонь” оновила дизайн та розширила асортимент тароупаковки для коктейлів класичної серії слабоалкогольних напоїв – “Джин-Тонік”, “Бренді-Кола” та “Ром-Кола”.

Розпочато випуск брендів Zlata Praha та Carling в алюмінієвій банці ємністю 0,5 л., що гарантує збереження багатого смаку, корисних властивостей та відмінної свіжості світлого пива.

Корпорація “Оболонь” увійшла до топ-10 рейтингу кращих соціально відповідальних компаній України, опублікованому у березні 2012 року в спеціалізованому журналі “ГVардія”.

Розпочато випуск нового соковмісного напою з протирадіонуклідними властивостями “Унік”, виготовленого на основі натуральних компонентів та фруктози, без вмісту цукру.

Під брендом hike виходить на ринок нова лімітована партія пива hike urban з додаванням пшеничного солоду.

Компанія “Оболонь” розширює асортиментну лінійку безалкогольних напоїв, виводячи на ринок „Кола Нова зі смаком лимона” та освіжаючий “Ріо-де-мохіто”. Пізніше виходять ще 2 новинки - слабоалкогольні напої „Ріо-де-мохіто Лайм” та „Ріо-де-мохіто Полуниця”.

За підсумками 6 місяців 2012 року корпорація «Оболонь» стала найбільшим виробником безалкогольних напоїв в Україні.

Корпорація “Оболонь” отримала нагороду від Molson Coors Brewing Company за випуск першого мільйону декаліртів пива ТМ Carling.
 

2013

Корпорація “Оболонь” розпочала випуск закусок до пива під ТМ “Оболонські”. Нове виробництво зосереджене в місті Коломия, Івано-Франківської області.

Проект корпорації «Оболонь» «Переробка власної ПЕТф-тари» здобув перше місце на щорічному міжнародному екологічному конкурсі Green Awards Ukraine 2012 у номінації «Найкращий «зелений» проект у промисловості».

Звіт зі сталого розвитку корпорації «Оболонь» за 2011-2012 роки увійшов до ТОП-10 фіналістів щорічного конкурсу соціальних звітів Readers’ Choice Award.

«Оболонь» випустила новий слабоалкогольний напій “Віскі Вишня”.

Корпорація „Оболонь” випустила нову серію молодіжних слабоалкогольних напоїв під торговою маркою „Rio”. Преміальна лінійка об’єднала три смаки: „Піна Колада”, „Маргарита”, „Мохіто”.

Корпорація розпочала випуск нового сорту «Розливне» під брендом «Оболонь».

«Карамболь» - інновація в лінійці бірміксів від ТМ „Оболонь”, пивний коктейль зі смаком екзотичного фрукту карамболь.

У торговельних точках України розпочалися продажі нового пива «Бочкове» з лінійки ТМ Zibert. Сорт випускається на дочірньому підприємстві «Пивоварня Зіберта».

Zlata Praha перемогла на міжнародному конкурсі Asia Beer Awards’2013.

Корпорація «Оболонь» розширила лінійку бірміксів новим незвичайним смаком - «Beermix Gin Rio Red».

Напої корпорації “Оболонь” здобули на Міжнародному органолептичному конкурсі пива, безалкогольних, слабоалкогольних напоїв, мінеральних та питних вод „Свято пива-2013” 28 нагород в різних номінаціях.

Охтирський пивоварний завод розпочав випуск пастеризованого пива під ТМ «Охтирське».

«Оболонь» представила 5-й Звіт про сталий розвиток «На шляху до сталості».

«Пивоварня Зіберта» розпочала випуск власної торгової марки пива «Фастівське».

2014

"Оболонь" підвела підсумки 12-річної програми оглядових екскурсій: пивоварню  у Києві відвідали понад 120 тисяч вітчизняних та іноземних гостей.

Завдяки реалізації ряду енергоефективних та екологічних програм корпорації вдалося досягти максимального показника переробки та повторного використання виробничих відходів – 98%.

"Оболонь" випустила кілька новинок (пиво Zlata Praha Černе,  Zibert Weissbier, квас живого бродіння "Старокиївський", безалкогольний напій "Живчик Апельсин”, слабоалкогольний напій "Водка Лайм"), а також здійснила перезапуск легендарного пива "2000".

За підсумками 2013 року корпорація "Оболонь" увійшла до ТОП-5 найпрозоріших українських компаній. Шостий Звіт "Оболоні" про сталий розвиток (за 2013-2014 рр.) став першим  в Україні звітом, складеним у відповідності до вимог міжнародного стандарту GRI 4.
 

2015

Корпорація „Оболонь” представила одразу кілька новинок у сегменті мінеральних вод: „Збручанська 77”, „Прозора” з персиком та зеленим чаєм, „Оболонська” за смаком лимона й апельсина.

Дитячий соковмісний напій „Живчик” отримав нову тароупаковку - ПЕТ пляшку 0,33 л, а також спеціальний різновид кришки flip-top.

Компанія відкрила нові категорії продуктів, розпочавши виробництво сидру Сiber та нового різновиду снеків – грінок BULBA Grenki. Пивний асортимент корпорації поповнився новинками BeerMix Energy та Zibert Bockbier. 
 

2016

430 тис. літрів продукції на суму 2,7 млн грн було безкоштовно передано соціальним партнерам та стейкхолдерам компанії у 2015 році.

За підсумками 2015 року корпорація «Оболонь» посіла 2-ге місце у рейтингу найпрозоріших українських компаній за рівнем розкриття інформації про КСВ (корпоративну соціальну відповідальність). Порівняно із 2013 роком компанія піднялася на 2 сходинки у рейтингу.

Компанія розширила асортимент популярних на ринку напоїв новими смаками, випустивши два сорти квасу - «Старокиївський Білий» та «Старокиївський Темний», а також два види сидру – «Ciber Журавлина» і «Ciber Квіти бузини».

Лінійку ТМ Zibert вдало доповнили сорти Zibert Pils, Zibert Dunkel та Zibert Keller. Іншими новинками у категорії «пиво» стали «Десант Екстраміцне», пивні мікси BeerMix Bora-bora та Hardmix Citrus, новий бренд безалкогольного пива «О», серія бельгійських сортів Keten Brug та безалкогольний сорт hike alcohol-free.

В асортименті питних вод вийшли два нових продукти – «Кремінка» та вода для найменших споживачів «Іванка». Безалкогольний портфель корпорації поповнився напоями «Тархун» і «Байкал».
 

вся історія історія за роками

 
/flash/ribbon.swf?urlVAL=/flash/ribbon/ribbon_ukr.xml&varLANG=ukr
ЧИ Є ВАМ 18 РОКІВ?
ТакНі
ВИБАЧТЕ,
ВХІД НА САЙТ
ЗАБОРОНЕНО