Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

За вікнами вдосталь снігу, а отже — зимові пригоди починаються! «Живчик» переконаний, що зима — це пора для активних і цікавих розваг: перегонів на санчатах та ковзанах, змагань з ліплення крижаних лабіринтів й сніговиків, а ще — запальних битв у сніжки та ігор навколо ялинки!

«Живчик» уже підготувався до зимового сезону разом із новим дизайном етикетки, святковим настроєм та корисним смаком у кожній пляшці. Спеціально до зимового сезону 2016−2017 ТМ «Живчик» випустила лімітовану серію пляшок із зимовими етикетками. Вже зараз на полицях торгових точок по всій Україні можна зустріти газований «Живчик Яблуко» у ПЕТ 1л та 2л в особливому «вбранні". Всього у рамках limited edition планується випуск близько 1 млн пляшок кожного формату. Загалом же зимова серія «Живчика» буде доступна у продажу до середини січня, даруючи споживачам чудову нагоду придбати смачний і корисний напій як до святкового родинного столу, так і на кожен день. З початку грудня також стартує рекламна кампанія із підтримки лімітованої серії у торгівлі.

Юлія Козар, бренд-менеджер ТМ «Живчик»: «Зима — це особлива пора, коли скрізь панують дива та казки. Чарівна атмосфера довкола так і кличе маленьких шукачів пригод до нових подорожей. Саме таким розвагам і присвячена зимова серія «Живчика» із тематичною етикеткою. Із «Живчиком» дітям завжди цікаво та смачно, а корисні властивості напою допомагають зміцнювати імунітет, що є надзвичайноважливим узимку».

Смакуй зимові пригоди з «Живчиком»

Сталий розвиток
Зростання на засадах принципів сталого розвитку є основою стратегії корпорації «Оболонь». Дізнайся більше про соціальні практики компанії на сайті Соціального звіту.
Оболонь Арена
Сучасний футбольний стадіон та спортивний комплекс «Оболонь Арена» у Києві.