Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

На що тільки не здатен німець заради пива! У новому рекламному ролику справжній німець Zibert розкриває секрети винахідливості своїх земляків задля насолоди кухлем свіжого пива.

У славетному німецькому містечку Зібертштадт, де традиційне німецьке життя йде у своєму німецькому ритмі, якось зварили неймовірно смачне німецьке пиво. Місцеві жителі виявилися по-німецьки наполегливими: аби його дістати, вони «дістали» навіть німецьких пожежників. Звичайно, пожежники в будь-якій ситуації готові прийти на допомогу — зняти кота з дерева чи полити клумбу старенькій бабусі … Але коли мова йде про німецьке пиво Zibert, тоді вони поспішають як на пожежу. Одним словом — Alarm!

Юлія Поверіна, бренд-менеджер пива Zibert: «У новому ролику, який продовжує цікаву розповідь про життя у німецькому Зібертштадті, команда сміливих пожежників допомогла місцевим мешканцям, а разом із ними — і всім українцям, відкрити для себе чотири сорти німецького пива Zibert: Pils, Weiss, Dunkel та Bock. Заради смаку цього пива чоловіки, разом із незмінною героїнею Греттою, проявили неабияку винахідливість».

Тепер залишається тільки одна проблема — який сорт пива Zibert спробувати першим?!

Ролик радимо подивитися тут.

Креативна ідея належить агентству Saatchi & Saatchi, реалізація — MullenLowe Adventa.

Команда ПАТ «Оболонь»:

Заступник директора з маркетингу ринку пива: Роман Осадченко

Бренд-менеджер пива Zibert: Юлія Поверіна

Продакшн: Radioaktive Film

Продюсер: Оля Яковлєва

Режисер: Ragnar Jansson

Другий режисер: Денис Сонін

Оператор: Niklas Nyuberg

Арт директор: Давид Хараішвілі

Стиліст: Вася Бондаренко

Пост-продакшн: Mental dRive

Сталий розвиток
Зростання на засадах принципів сталого розвитку є основою стратегії корпорації «Оболонь». Дізнайся більше про соціальні практики компанії на сайті Соціального звіту.
Оболонь Арена
Сучасний футбольний стадіон та спортивний комплекс «Оболонь Арена» у Києві.