Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Осінь — це пора, коли не варто нудьгувати, а потрібно світ відкривати. Рухливі ігри, захоплюючі пригоди, неймовірні розваги — зустрічайте яскраву осінь 2016 року з новою рекламною кампанією «Жага до пригод» від ТМ «Живчик».

Юні мандрівники, відкривши пляшку «Живчика», отримують нестримну енергію для пізнання світу та починають подорож, повну несподіванок і відкриттів. А сила натурального соку та користь ехінацеї підсилюють імунітет та дарують енергію маленьким шукачам пригод, щоб разом із непосидючим бренд-героєм на повну поринути у веселі мандри.

Нова сезонна комунікація ТМ «Живчик» об'єднує різні канали: ТБ, зовнішню рекламу в найбільших українських містах, візуалізацію в торгівлі та підтримку в Інтернет. ТБ-ролик транслюватиметься у період з 15 вересня до 31 жовтня на провідних національних каналах. Переглянути його можна тут.

Юлія Козар, бренд-менеджер ТМ «Живчик»: «У час тотальної гаджетоманії дітлахи вже встигли підзабути, якими є справжні розваги та пригоди. Все рідше можна зустріти хлопчиків і дівчат, які грають з друзями на вулиці. Але наш бренд-герой рішуче налаштований змінити ситуацію. Живчик виступає за активне дозвілля, незабутні пригоди та розваги, які можна пережити тільки за межами дому. Цієї осені місія Живчика — витягнути дітей із нереального „потойбіччя екрану“ у світ справжніх пригод та показати, що за межами гаджетів є неймовірно цікаві речі, які варто відкривати!».

Відчуй справжню жагу до пригод разом із «Живчиком»!