Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

6−7 червня на дочірньому підприємстві ПАТ «Оболонь» «Красилівське» відбувся перший налив безалкогольного напою «Живчик зі смаком яблука» в ПЕТ пляшку об'ємом 0,33 літра.

Дитяча (малолітражна) упаковка набуває все більшої популярності на ринку напоїв і має потенціал для подальшого розвитку. «Живчик» став одним із перших безалкогольних напоїв, що зробив крок на зустріч очікуванням споживачів і представив новий формат тари. Розширення лінійки «Живчика» упаковкою 0,33 л покликане закріпити імідж бренду як дитячого напою. Зменшений формат пляшки значно розширює можливість вибору в торгових точках та збільшує частоту ситуацій його споживання.

Євген Дудник, бренд-менеджер ТМ «Живчик»: «Живчик» — це більше, ніж просто напій. Це система сімейних цінностей, веселий, позитивний персонаж і відмінний настрій для дорослих та дітей. Найбільше українці полюбляють «Живчик» з соком яблука завдяки добре знайомому смаку та корисним властивостям. І саме тому ми прагнемо зробити його більш доступними для споживання у різних ситуаціях. Маленька пляшка є зручною для дитячих рук, її яскравий дизайн привертає увагу маленьких та дорослих споживачів, а невеликий об'єм найбільше підходить, щоб тамувати спрагу прохолодним напоєм. Негазований аналог улюбленого смаку є чудовою альтернативою сокам та нектарам".

На даний час в ПЕТ об'ємом 0,33 л представлений напій «Живчик зі смаком яблука» газований та негазований. Продажі напою у новій упаковці розпочалися з 8 червня у торгових точках по всій Україні.