Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

У серпні на полиці магазинів повертається лімітована партія пива «Оболонь Світле» з синіми та жовтими етикетками, яка об'єднала країну рік тому. Пиво з символічним дизайном буде доступне у продажу на усій території України протягом місяця.

У 2014 році національна корпорація «Оболонь» у прагненні підтримати кожного українця і об'єднати зусилля заради спільної мети тимчасово змінила дизайн одного з найпопулярніших сортів пива — «Оболонь Світле». Проект згуртував націю навколо двох кольорів. Синій та жовтий є уособленням духовного начала, символом об'єднання і перемоги українського народу. Щоб кожен співвітчизник пам’ятав про це, знайома усім зелена пляшка пива «Оболонь Світле» у серпні 2015 року знову змінилася.

Бренд повторно випустив лімітовану серію пива «Оболонь Світле» з синіми та жовтими етикетками. Цьогорічною новацією стало розширення кількості позицій, які беруть участь у проекті, ПЕТ-пляшкою ємністю 1,25 л та 2,5 л зі знайомими кольорами. На підтримку проекту протягом серпня у нічному ефірі національних каналів транслюватиметься рекламний ролик.

Анна Кухарчук, бренд-менеджер ТМ «Оболонь»: «Минулого року українці щиро вітали „Оболонь“ у національних шатах. Тому бренд, відомий своїм патріотичним характером, знову нагадує кожному про те, що нас усіх об'єднує, — про Батьківщину. Нещодавно ми її знову здобули і разом з нею ніби вдруге народилися. Синій і жовтий увійшли у наше життя назавжди і стали яскравим свідченням нашої єдності. У серпні, коли Україна відзначає День Незалежності, синьо-жовта „Оболонь“ із стилізованими вишиванками на етикетці даруватиме кожному українцю щирі радісні емоції і нагадуватиме про найбільш пам’ятні моменти».

Минулорічний проект випуску лімітованої партії пива, покликаної об'єднати українців з усіх куточків нашої Батьківщини, отримав також визнання професійного товариства, здобувши нагороду конференції Best Marketing Practices (Кращі маркетингові практики) в рамках міжнародного фестивалю WOW Done Awards, а також золото фестивалю Golden Hammer 2015 у номінації «Design — Packaging».