Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Наприкінці жовтня компанія «Оболонь» розпочала випуск нового виду снеків «BULBA GRENKI». Це вже друга торгова марка у снековому портфелі корпорації після «Оболонських сухариків». Таким чином компанія посилює свою присутність у одній з найбільш ємких категорій ринку снеків.

Грінки виробляються на власних потужностях корпорації в Коломиї Івано-Франківської області. Для них використовується свіжий житньо-пшеничний хліб, який після нарізання на досить крупні шматочки обсмажується із додаванням ароматних приправ та спецій — духмяного перцю, часнику, коріандру, паприки тощо. Завдяки цій технології грінки мають насичений смак та є гармонійним доповненням до пива.

Аліна Литвиненко-Кривошей, бренд-менеджер категорії снеків корпорації «Оболонь»: «В Україні споживання снеків значно поступається країнам Північної Америки, що свідчить про потенціал ринку в цілому. Корпорація працює в категорії хлібних закусок, які є смачним і доступним продуктом, що не залежить від сезонності, а відтак має хороші перспективи розвитку. ТМ „BULBA GRENKI“ розрахована, в першу чергу, на тих, хто любить дружнє спілкування — у пабі чи на домашній вечірці, коли хрусткі снеки доповнюють пивний сет і створюють розкуту атмосферу».

ТМ «BULBA GRENKI» вийшла на ринок відразу в трьох смаках, найбільш популярних серед споживачів: бекон, копчені ковбаски та холодець із хроном. Палітра яскравих смаків одягнена у не менш стильний та сучасний дизайн упаковки, який гідно оцінить молода аудиторія споживачів. Грінки від «Оболоні" випускаються у двох зручних форматах пакування — 35 г та 80 г.