Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Корпорація «Оболонь» в рамках розвитку бренду «Ріо» розширила лінійку тароупаковки і розпочала випуск напоїв у жерстяній банці об'ємом 0,5 л.

Сучасна молодь живе без застережень, повним життям, щомиті насолоджуючись новими нестримними враженнями. Її девіз — не сиди на місці, відкривай світ, пробуй нове. Преміальна лінійка «Rio» є квінтесенцією цього стилю, оскільки поєднує екзотичні смаки, яскравий дизайн, трендові коктейлі. Щоб зробити її ще більш доступною, корпорація «Оболонь» розпочала випуск напоїв ТМ «Rio» у зручній жерстяній банці. Ця упаковка є актуальною серед молоді, для якої на першому місці - візуальне сприйняття, імідж продукту, його відповідність останнім тенденціям.

Лінійка ТМ «Ріо» включає слабоградусні коктейлі «Піна Колада», «Маргарита», «Мохіто». Напої вже з першого погляду привертають увагу яскравим і неординарним дизайном. Помітна та водночас стримана кольорова гама вигідно підкреслює витончену графіку, окремі елементи якої асоціюються з яскравим нічним життям Ріо-де-Жанейро, запальним карнавалом, який, здається, ніколи не закінчується. Нестримний вир емоцій, життя в насичених барвах — такою є концепція дизайну нової упаковки коктейлів «Піна Колада», «Маргарита» та «Мохіто».

Ігор РЕКЕДА, бренд-менеджер категорії «слабоалкогольні напої" корпорації «Оболонь»: «ТМ «Ріо» — це лінійка преміальних коктейлів, популярних серед молоді. В рамках розвитку бренду ми розпочали випуск напоїв у актуальній для цільової аудиторії упаковці. Даний формат дозволяє легко і швидко охолодити продукт, що є важливим як з точки зору більш повного розкриття його смакових властивостей, так і з погляду на економію кожної хвилини в шаленому ритмі життя молоді. Яскраве зовнішнє оформлення і продуманий дизайн банки є ключовими елементами, які роблять продукт помітним на полиці".

Напої «Rio» з 7% вмістом алкоголю мають смак, максимально подібний до оригінальних барних коктейлів. Усі напої з лінійки «Rio» виготовляються з натуральних компонентів.

Окрім банки 0,5 л., напої випускаються у склопляшці 0,33 л. з інноваційним типом етикетки «sleeve».